قوانين و مقررات آموزشگاه
آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری میرداماد
با مجوز رسمي از سازمان فني و حرفه اي سمنان
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 8:52 :: نويسنده : مدیريت آموزشگاه

 

آموزشگاه کامپیوترو حسابداري ميرداماد
قرارداد دوره آموزشی

اطلاعات اولیه :

1-
موسس و مدیرآموزشگاه آقای ........... دارنده پروانه تاسیس به شماره ...........وتاریخ.......... تمدید از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بهنشانی................... و شماره تلفن.............. می باشد(توضیح : هنگام عقدقرارداد می توانید صحت اطلاعات فوق را از پروانه تاسیس آموزشگاه دریافت دارید .)
2-
در صورتی که سن دانشجو کمتر از 17 سال تمام باشد حضور یکی از والدین هنگامعقد قرارداد و امضاء و اثر انگشت الزامی است.
3-
آقا/خانم : ............ بهشماره ملی : ..............
شماره شناسنامه : ............. به تاریخ تولد : ........... محل تولد : .............. فرزند :..........
دارای تخصص : .............
به نشانی : .......................................................................................................
وشماره تلفن............. می باشم که جهت شروع و گذراندن دوره ی آموزشی کامپیوتر درآموزشگاه ميرداماد ، تمام موارد و بند های قرارداد دوره آموزشی ، که شامل پنجاه و هفتبند در ......... صفحه می باشد را مطالعه کرده و با آگاهی و فهم کامل از متنقرارداد آن را قبول داشته و با امضاء و اثر انگشت خود ، موافقت خود را اعلاممیدارم.
4-
دوره آموزشی بر اساس استاندارد آموزشی مهارت .............. با کداستاندارد ............... .می باشد.
5-
شروع دوره از تاریخ............. وخاتمه دوره ............... می باشد.
6-
نحوه اجرای آموزش بصورت هفتگی و درروزهای : ...............از ساعت ........ لغایت ........ تعیین می گردد.
7-
میزان کل شهریه به حروف :.......................................... تومان و بهعدد................ تومان می باشد.
پرداخت نقدی شهریه :
8-
کل مبلغ طبقرسید پرداخت کننده وجه به شماره سریال ........ تاریخ توسط آقا / خانم............به شماره حساب....آموزشگاه ميرداماد بنام واحد آموزش ميردامادپرداخت گردید و رسید پرداخت هزینه با مهر آموزشگاه به آقا / خانم ................. تحویل گردید.


پرداخت اقساطی شهریه :


9-
دانشجو باید حداقل نصف میزان کل شهریه را پرداخت و بقیه بدهی خود را بر (1 - تعدادماههای آموزش ) تقسیم کرده و در تاریخ های قید شده در دفترچه اقساط خود بپردازد .
10-
پیش پرداخت (نصف میزان کل شهریه ) به حروف : ................ تومان و بهعدد ................ تومان می باشد .که طبق رسید پرداخت کننده وجه به شماره سریال............... تاریخ توسط آقا / خانم ............. به شماره حساب....آموزشگاه ميرداماد بنام واحد آموزش ميرداماد پرداخت گردید و رسید پرداخت هزینه بامهر آموزشگاه به آقا / خانم .................... تحویل گردید.اکنون مابقی بدهیدانشجو به حروف................... تومان و به عدد .................... تومان میباشد که در ......... قسط به موقع پرداخت خواهد شد. مبلغ قسط اول به عدد.............. تومان و اقساط بعدی هر کدام به میزان ............... تومان می باشدکه در روزهای ماههای (....................................... ) پرداخت خواهد شد.
11-
دانشجو موظف است جهت اطمینان واحد حسابداری آموزشگاه مبنی بر پرداخت اقساطخود یک وثیقه معتبر حداقل به میزان بدهکاری خود به آموزشگاه تحویل دهد. وثیقه مذکور.................. می باشد و ارزش مالی آن به حروف........................................ تومان تعیین می شودکه پس از پایان دورهآموزشی به دانشجو تحویل داده میشود و مسئول مرتبط آموزشگاه رسید دریافت می کند.
12-
در صورت تمایل مشخصات دو نفر از افراد خانواده ، بستگان یا دوستان خود راکه بیش از 25 سال سن دارند و معمولاً آنها را درکل قبول داشته یا از نظر فکری وروحی بیش از همه ، به هم شبیه هستید را به ترتیب اولویت بنویسید تا در شرایط نقضقرارداد از جانب هر یک از طرفین ( آموزشگاه و دانشجو ) در صورت نیاز مدیریتآموزشگاه برای حل مسالمت آمیز مشکل با آنها به گفتگو بنشیند.
-
نام و نامخانوادگی : ................ نسبت رابطه :.............. متولد: ..................
نوع تخصص: ......................
آدرس : ................................... تلفن : .............................

-
نام و نام خانوادگی : ................. نسبت رابطه : ...............متولد: ..................
نوع تخصص: .......................
آدرس : .................... تلفن :..............................
13-
آموزشگاه فقط موظف است با توجه مطالباستاندارد آموزشی ، آموزش خود را ارائه نماید. لذا اگر دانشجویان ميردامادهایی خارج ازحوزه استاندارد آموزشی دارند ، استاد مربوطه با توجه به شناخت خود از وضعیت کلیکلاس و زمان باقیمانده اتمام کلاس یا دوره آموزشی به سوالات دانشجویان پاسخ میدهدیا آنها را در خارج از ساعت کلاسی آگاه میکند ، یا برای شرکت در دوره هایی که ازطرف آموزشگاه یا مراکز معتبر دیگر برگزار میشود راهنمایی میکند.
14-
ممکن استدر طول دوره آموزش به علت تعطیلات رسمی و وجود مشکلات خاص از طرف آموزشگاه یادانشجویان یک یا چند جلسه کلاس تشکیل نشود. در این صورت مدت زمان مذکور به طول دورهآموزش افزوده میشود.
15-
جلساتی که قرار است در روزهای تعطیلات رسمی برگزارنشود در صورت موافقت مسئولین و تمامی دانشجویان هر کلاس ، در روز تعطیل برگزار شدهتا باعث نشود طول دوره آموزش از حد تعیین شده خارج گردد.

پرداختهزینه آموزش و آزمون :

16-
دانشجویانی که مایل باشند در آزمونپایانی که از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای جهت اعطاء گواهینامه برگزار میشودشرکت کنند باید مبلغ 4000 تومان در اواخر دوره آموزش به حساب اداره کل آموزش فنی وحرفه ای نزد بانک یا موسسه مالی ....................... به حساب ............ شماره ........ بپردازند.
17-
در صورتی که دانشجو در تاریخهای مقرر در دفترچهاقساط خود نتواند شهریه خود را بپردازد مدیریت آموزشگاه نامبرده را به ازاء هر روزتاخیر یک درصد کل بدهکاری خود جریمه میکند. اکنون در صورتی که دیرکرد اقساط کمتر از10 روز کاری تمام باشد دانشجو میتواند با پرداخت همزمان قسط بعدی خود با قسط فعلی ،خود را از پرداخت جریمه معاف دارد.
مثال : بدهکاری دانشجو : 10000 تومانتعداد روزهای تاخیر : 14 روز ← درصد جریمه : %14 میزان جریمه : %14 ( 10000تومان) برابر است با1400تومان.
18-
در صورتی که دانشجو به میزان دو قسط خودبه آموزشگاه بدهکار باشد مدیریت آموزشگاه دانشجو را تا پرداخت بدهکاری خود از کلاسمحروم میکند.
19-
مسئول آموزشگاه امکان شرکت دانشجویی را در آزمون اعطاءگواهینامه فراهم میکند که حداکثر تا یکماه قبل از تاریخ پایان دوره آموزشی نسبت بهتسویه حساب خود اقدام ، و برگه تسویه حساب دریافت نماید.
قوانین و مقررات عمومی :
20-
رعایت ادب ، احترام و حسن برخورد نسبت به دفتردار ، اساتید ، مدیر و موسسو سایر کارمندان و دانشجویان آموزشگاه.
21-
دانشجو موظف است طبق برنامه کلاسیکه به وی ابلاغ میگردد 10 دقیقه قبل از شروع کلاس جهت یادگیری مطالب آموزشی درآموزشگاه حضور پیدا کند و حداکثر تلاش خود را جهت یادگیری مطالب به کار ببرد. درصورت تاخیر دانشجو ورود وی به کلاس منوط به اجازه مدیر و مربی مربوطه می باشد .
22-
دانشجو موظف است پس از اتمام کلاس خود و انجام امور مربوط به مسائل آموزشهر چه سریع تر محیط آموزشگاه را ترک کند.
23-
در صورتی که دانشجو بخواهد شخصیرا برای یک یا چند جلسه به عنوان مهمان به کلاس دعوت نماید باید همانگی لازم را باآموزشگاه داشته باشد.
24-
در صورتی که دانشجو به هر دلیلی نتواند در آزمونهایداخلی آموزشگاه حد نصاب معدل 65 از 100 را کسب کند از امتیاز پشتیبانی آموزشی ميردامادمحروم میشود. ( این مورد در بخش تعهدات و امتیازات آموزشگاه مورد بررسی قرار میگیرد )
25-
دانشجو موظف است از اموال ، تجهیزات و امکانات آموزشگاه مواظبت و نگهداریکنند تا سبب جلوگیری از هرگونه خسارت و صدمه به دارائی های موسسه شود.در صورتی کهشخصی به هر بخش از دارائی های آموزشگاه یا سایر دانشجویان یا مراجعین خسارتی واردنماید باید به طور کامل به جبران آن بپردازد.
26-
دانشجو موظف است بهداشت ونظافت آموزشگاه و کارگاهها را حفظ کند.در صورت تخطی خود شخص موظف است مکان مورد نظررا تمیز نماید.
27-
درساعات برگزاری کلاسهای آموزشی خروج دانشجو از آموزشگاهمنوط بر اطلاع و کسب اجازه از استاد و مسئول آموزشگاه خواهد بود.
28-
ارتباط وگفتگوهای دانشجویان در محیط آموزشی فقط در حوزه آموزش بوده و دانشجو موظف است از هرگونه بحث سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی
و . . . و گفتگوهای عامیانه ، بیارزش و شوخی خودداری نماید.
29-
دانشجو هنگام ورود به کلاس باید تلفن همراه خودرا خاموش کند تا باعث ایجاد اختلال در نظم آموزش نشود.
30-
موسسه ميرداماد مکانیبرای یادگیری و آموختن استاندارد مطالب آموزشی قید شده در قرارداد میباشد ،بنابراین دانشجو از برقراری و ایجاد هر گونه رابطه عاطفی و احساسی با جنس مخالف درمحیط آموزشگاه باید خودداری کند.
31-
دانشجو موظف است در محیط آموزشگاه ازاستعمال دخانیات خودداری نماید.
32-
با توجه به تاثیر روانی پوشش و وضع ظاهریبر روح و روان فرد و سایر اطرافیان ، اکنون در جهت حداکثر بهره وری از کیفیت محیطآموزشی لازم است هر شخص با پوشش و ظاهر آراسته که در شان و منزلت محیط علمی وآموزشی است در آموزشگاه حضور داشته و از پوشیدن لباسهای کوتاه یا تنگ بدن نماخودداری نماید.
33-
به بو و بهداشت بدن ( بخصوص دهان ، دندان ، دست ، صورت و موو پا) توجه خاص نماید.
34-
لازم است آقایان موهای سر خود را مرتب و آراسته نگهدارند. همچنین لازم است خانمها موهای سر خود را در زیر روسری یا مقنعه به صورت کاملبپوشانند.
35-
لازم است خانمها از مواد آرایشی و بهداشتی که به منظور درمان یاحفاظت پوست دست و صورت تهیه گردیده استفاده نمایند و از هر گونه آرایش که با جوعلمی سازگاری ندارد خودداری نمایند.
36-
با جوراب تمیز و کفش مناسب به آموزشگاهمراجعه و از پوشیدن دمپایی خودداری نماید.

قوانین مربوط به غیبت وانصراف و اخراج دانشجو :

غیبت :
37- عدمحضور دانشجو به هر دلیلی غیبت تلقی میشود.غیبتها به دو مورد موجه و غیر موجه دستهبندی میشوند.غیبت موجه به آن غیبتهایی اطلاق میشودکه با اطلاع قبلی به آموزشگاهصورت گرفته باشد و یا بدون اطلاع بر اثر حوادث پیش بینی نشده به وجود آمده باشد کهبا ارائه گواهی معتبر از سوی دانشجو موجه یا غیر موجه بودن غیبت مورد بررسی قرارمیگیرد.
38-
دانشجو موظف است در صورت غیبت ، با تلاش و کوشش خود یا برگزاریکلاس جبرانی خصوصی با هزینه خود ، با اساتید آموزشگاه مطالب تدریس شده را فرا بگیردتا در آزمونی که در همین راستا برگزار میشود بتواند %60 امتیاز لازم را کسب کند.
39-
به دلیل اولویت برگزاری کلاسهای رسمی ، آموزشگاه هیچ گونه تعهدی در برگزاریکلاسهای جبرانی خصوصی ناشی از غیبت یا کم کاری دانشجویان نخواهد داشت ، لذا عدم کسبامتیاز لازم از سوی دانشجو مسولیتی را متوجه آموزشگاه نخواهد کرد.
40-
هزینهبرگزاری کلاسهای جبرانی خصوصی و آزمون مورد شماره 38 برای دانشجویانی که غیبت موجهدارند %10 کمتر از نرخ فعلی آموزشگاه خواهد بود.همچنین این هزینه برای دانشجویانیکه دارای غیبت غیر موجه هستند %15 درصد بیشتر از نرخ فعلی آموزشگاه میباشد.
41-
در صورتی میزان غیبت موجه یا غیرموجه دانشجو از %16 میزان ساعتهای کل کلاس (معادل........ جلسه ) تجاوز کند و نتواند %60 امتیاز میانگین آزمونهای برگزار شده را کسبکند از آموزشگاه اخراج میشود.اکنون دانشجو متعهد است کل هزینه آموزش رابپردازد.

انصراف دانشجو:
42-به دلیل اینکه پس ازامضاء قراردادها توسط عده مشخصی از متقاضیان یک کلاس راه اندازی میشود تا هزینه هاو سود آموزشگاه تامین شود انصراف حتی یک فرد باعث اخلال در تامین هزینه ها می شود. در صورتی که دانشجو پس از عقد قرارداد بخواهد به هر دلیلی انصراف دهد مشمول قوانینزیر خواهد بود.
1-
در صورتی که انصراف شخص یک هفته بعد از تاریخ عقد قراردادباشد باید %33 هزینه کل را بپردازد.
2-
در صورتی که انصراف شخص بین یک هفته تایکماه پس از تاریخ عقد قرارداد باشد باید %75 هزینه کل را بپردازد.
3-
در صورتیکه انصراف شخص بیش از یکماه پس از تاریخ عقد قرارداد باشد باید %100 هزینه کل رابپردازد.

اخراج دانشجو :
43-
دانشجویان جزءسرمایه های معنوی و مادی اصلی آموزشگاه محسوب میشوند.بنابراین مدیریت آموزشگاههمیشه سعی میکند تا محیطی امن ، ماندگار ، دوستانه و علمی را ایجاد که همه بتواننددر آن رشد کنند و لذت ببرند.اکنون اگر دانشجو با نقض بند(های) قرارداد و یارفتارهای ناشایست باعث اخلال در نظم آموزشگاه شود ، مدیریت آموزشگاه با توجه به نوعخطا سعی در حل مسالمت آمیز و بهینه معضل خواهد نمود تا دانشجو به خطا خود پی برده وبا اصلاح افکار و رفتار خود به کلاس برگردد. اما اگر رفتار ناقض قرارداد یا هررفتار ناشایست دیگری که باعث ایجاد بحران ، بی نظمی و خدشه دار نمودن امنیت واعتبار آموزشگاه شود ، باعث اخراج بدون قید و شرط دانشجو میشود
.
44-
حق اعتراضکتبی ، به رای آموزشگاه برای دانشجو محفوظ خواهد بود.
45-
در صورتی که مشکل بینطرفین قرارداد حل نشود ، طرفین میتوانند برای حل مسئله به سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان یا استان مراجعه نمایند.
46-
در صورتی که دانشجو به دلیل نقض مواردقرارداد آموزشگاه اخراج شود باید تمامی هزینه آموزش را بپردازد.

تعهدات و امتیازات آموزشگاه:

47-
آموزشگاه متعهد است کسانی اعم از دانشجو و غیر دانشجو کهبه نحوی با موسسه آموزش ميرداماد آشنایی دارند و دارای ایده های جدید به منظور بالابردن کیفیت مدیریت و آموزش می باشند هدایا و تخفیف های جزئی و کلی در شهریه اعطاءنماید.همچنین در صورتی که خلاقیت و هوش فرد در ارائه یا پیاده سازی ایده و اندیشهنو در چند مرحله ادامه داشته باشد و نتایجی قابل توجه برای موسسه داشته باشد مدیریتآموزشگاه آمادگی خود را جهت عقد قرارداد و خرید ایده ها و افکار نو بعدی اعلاممیدارد.
48-
آموزشگاه متعهد است در پایان هر مطلب آموزشی آزمونهای عملی و کتبیرا برگزار کند و امتیاز آن را در پرونده عمومی کلاس ثبت نماید.
49-
آموزشگاهمتعهد است که در صورتیکه استاد فعلی کلاس به هر دلیلی از ادامه آموزش صرف نظر نمایددر اسرع وقت نسبت به جایگزین نمودن استاد جدید اقدام کند.
50-
آموزشگاه متعهداست به پیشنهادات ، انتقادات و شکایات تمام دانشجویان رسیدگی نماید و نتیجه بررسیرا به دانشجویان اطلاع دهد.
51-
کیفیت آموزش : آموزشگاه ميرداماد بر اساس آخرینمطالعات و بررسیهای آموزشی خود به دنبال ارائه روشهای آموزشی جدید ، ساده ، سریع ،موثر ، کاربردی و عملی می باشد. اکنون حاصل دو سال تحقیقات ، مطالعات و تجربیات تیمآموزشی ميرداماد در این دوره با نام .......... در اختیار تمامی پرسنل جهت اجرا قرارگرفته است.
52-
پشتیبانی آموزشی : در صورتی که دانشجو بتواند در آزمونهای عملیو کتبی ( بند 48 ) حداقل معدل 65 از 100 را کسب نماید تا سه ماه بعد از اتمام آموزشمیتواند با تعیین وقت قبلی و تعیین مبحثی که در آن مشکل دارد به اساتید یا کلاسهایآموزشگاه مراجعه و به صورت رایگان آموزش ببیند.
53-
دوره های آموزشی سه در یک : دانشجو در صورت تمایل می‏تواند به مدت 20 ساعت ، 3 نرم‏افزار جدید را به صورترایگان و در حد آشنایی اولیه آموزش ببیند.
54-
توصیه میشود در طول دوره آموزشجهت آگاهی از سایر مسائل مرتبط ، حداقل هفته ای یکبار تابلو اعلانات آموزشگاه رامطالعه کنید. یا به پایگاه اینترتی آموزشگاه به آدرس Porsesh.net مراجعه کنید.
عقد قرارداد :
55-
نسخه قرارداد تحویلی به دانشجو به عنوان سند رسمی واساسی نامبرده جهت شرکت در دوره آموزشی محسوب می گردد.
56-
در صورتی که دانشجوبه هر دلیلی نسخه قرارداد خود را از دست دهد ، صدور نسخه مشابه جدید مشمول طی روندمربوطه با هزینه 1000 تومان خواهد بود.
57- -
این قرارداد در دو نسخه مشابه باپنجاه و هفت بند در چهار صفحه ، بدون هیچ گونه خط خوردگی و لاک گرفتگی تنظیم ،امضاء و مهر شده که یک نسخه به دانشجو تحویل داده میشود و نسخه دیگر در پروندهدانشجو در آموزشگاه نگهداری خواهد شد. (مشاهده هر گونه خط خوردگی و لاک گرفتگی وتغییر به معنی این است که قرارداد بعد از تنظیم دست کاری شده است. اکنون معیارقضاوت نسخه قرارداد موجود در آموزشگاه به همراه دیدگاه فعلی مدیریت آموزشگاه میباشد.



امضاء و مهر موسس آموزشگاه :

امضاء و اثر انگشتدانشجو :

امضاء و اثر انگشت ولی دانشجو ( در صورت نیاز ) :



تاریخ عقد قرارداد . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: